Banner sjotten voor Seppe

zaterdag 2 maart

De 5 jarige Seppe Moons uit Heppen is reeds een jaar ziek (kanker) en moet een dure behandeling ondergaan. Hij heeft ondertussen al verschillende therapieën gehad. Maar de dokters zeggen dat er nog verder noodzakelijke behandelingen nodig zijn. De medicamenten kosten heel veel geld, wel 140.000 euro! En neen, er staat hier geen nulletje te veel. Er werd een werkgroepje “Steun Seppe” opgericht".
Als grootste sportclub in Leopoldsburg hebben we op 2 maart ook actie ondernomen en deden wat we het best kunnen: voetbalwedstrijden organiseren !

Op zaterdag 2 maart organiseerden wij allerlei activiteiten voor onze jongste voetballers, zoals korte voetbalwedstrijdjes U6-7-8-9 , gecombineerd met allerlei randanimatie.

Met grote trots kunnen wij zeggen dat gisteren onze actie "Sjotten voor Seppe" het mooie bedrag van 5277,49 heeft opgebracht! De opbrengst zal integraal naar Seppe gaan !!

Via deze weg willen wij alle helpers, sponsors en sympathisanten bedanken om van deze dag een succes te maken.

Volgende afspraak voor Seppe is zaterdag 4 mei. Dan organiseren we een 2e tornooi voor topploegen.

Deelnames die dag van oa Racing Genk, STVV, Westerlo, OH Leuven, Beerschot, Antwerp, Vitesse Arnhem, Lommel SK en Club Brugge.
Hopelijk mogen wij jullie massaal begroeten, zodat deze dag voor Seppe een succes wordt!! Alvast bedankt !!

Logo Computermeester.be

Adresgegevens