Banner sjotten voor Seppe

zaterdag 4 mei

De 5 jarige Seppe Moons uit Heppen is reeds een jaar ziek (kanker) en moet een dure behandeling ondergaan. Hij heeft ondertussen al verschillende therapieën gehad. Maar de dokters zeggen dat er nog verder noodzakelijke behandelingen nodig zijn. De medicamenten kosten heel veel geld, wel 140.000 euro! En neen, er staat hier geen nulletje te veel. Er werd een werkgroepje “Steun Seppe” opgericht".
Als grootste sportclub in Leopoldsburg organiseerde de jeugdopleiding van K.ESK Leopoldsburg op 4 mei opnieuw een actie voor Seppe, door te doen wat we het best kunnen: voetbalwedstrijden organiseren !

Het werd een groot internationaal jeugdtornooi, met deelname van ploegen uit de jeugdopleiding U7-U8 van KRC Genk, Club Brugge, STVV, Royal Antwerp, Vitesse, Beerschot Wilrijk, KAS Eupen, OHL, Westerlo, Lommel SK en Racing Club Hades.

De opbrengst gaat integraal naar Seppe !!

Met grote trots kunnen wij zeggen dat onze vorige actie "Sjotten voor Seppe" het mooie bedrag van 5277,49 euro heeft opgebracht!

Alvast bedankt aan de talrijk opgekomen vrijwilligers die van dit evenement een succes hebben gemaakt.

Logo Computermeester.be

Adresgegevens